BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 14, 2010

RINDU AKU

Rindu aku...untuk kembali mendengar ceriteranya...
Rindu aku..untuk mencuri pandang sebaris gigi putihnya saat dia ketawa..
Rindu aku..mendengar bisik manja,sayang serta rindu lelakinya..
Rindu aku..untuk menghuni lagi di ruang yang pernah ada untukku..dalam hati kerasnya..
Rindu aku..untuk mengulangi saat kemanisan cinta bersamanya..
Rindu aku..untuk memiliki cintanya sekali lagi..
Setelah berkali-kali aku tega membunuh rasa cinta itu...

Kerna..aku sedar aku pun mencintainya..
Kerna..cinta itu tidak berdosa..
Kerna..kini aku kembali menemui siapa diriku
yang terpenjara antara dosa-dosa silam,serta indahnya kasih yang terjalin dulu..

Kini aku kembali lagi..
Ingin sekali lagi tangan ini bersambut..
Kerna iku ingin berjalan bersamamu..sekali lagi

0 comments: