BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 16, 2010

Assignment Corporat Communication Course..



Ni adalah hasil karya aku..banyak yang dah aku buat, ni salah satunya lah. Walaupun tak seberapa, namun inilah pertama kali aku menggunakan software Picasa. Harap bila aku hantar fortfolio aku yang pertama, markah aku ok lah sebab ni lah last semester. Puan Siti haslina, aku sangat2 berharap dapat A untuk kursus2 terakhir aku ini. Sebenarnya banyak lagi penerbitan korporat yang perlu aku buat seperti muka hadapan majalah la..poster la..news letter la..tapi seronok sangat walaupun aku ni tak da lah pandai sangat pasal software2 terbaru ni. Software yang paling aku expert, cuma microsoft word aje..huhuhuhu tu pun sebab kena taip asaimen..kalo tak..hampeh gak.

Walau ape pun, utk kawan2 yang amik kursus ni, harap cayuk cayuk gak..kalau boleh, biar sekelas dapat A..lagi bermakna..

0 comments: